Hallo beste mensen, Ik wens je allereerst een bijzonder 2021 en vooral:
Vanwege alle huidige beperkingen heb ik nog geen plannen voor een nieuwe netwerkbijeenkomst. Ik hoop je die snel te kunnen melden. De afgelopen jaren hebben we heel veel uiteenlopende dingen gedaan. Mijn lijstje met mogelijkheden is daardoor flink geslonken. Heb je leuke ideeën voor een volgende bijeenkomst, laat het me dat dan weten. Nadat een groot project van mij afgerond was heb ik veel tijd kunnen besteden aan iets wat ik al langer wilde doen: alle krachtplaatsen in kaart brengen. Ik ben al een heel eind met de Michael-Apollo-lijn. Lees hieronder meer. Ook in deze nieuwsbrief een nieuw gesprek met spirituele gids Michael over positieve flow en het bereiken van een neutrale positie. Tenslotte ga ik even in op moeiteloos ondernemen. Ik hoop je snel weer te ontmoeten. Hartelijke groet, Theo |
||||
Krachtplaatsen in kaart gebracht
De energie op deze plekken is voelbaar en helpt je antwoorden te krijgen op levensvragen. We spraken er ook ooit over met spirituele gids Michael, die hierover in dit artikel zegt: Wat deze plekken doen is eigenlijk een verbinding makkelijker maken met het universeel weten. Zoals ieder weet heeft de aarde een hele grote mate van kennis in zich opgeslagen. Deze kennis ondersteunt het verlangen van mensen om aan zichzelf vragen te stellen die, zoals u het noemt, levensvragen zijn. Door op deze krachtplekken vanuit vertrouwen de vraag in zichzelf of hardop uit te spreken kan men meer en makkelijker ontvangen. Deze plekken geven ook veel steun of bekrachtiging, of in gevallen waar moed nodig is, om los te laten om een volgende fase van het eigen leven in te gaan. Door die kracht / moed daarin te voelen kan er een krachtig zelfvertrouwen ontstaan en waardoor de keuze helderder is. Hierdoor verdwijnt twijfel zodat het ook echt gezien kan worden voor het innerlijk weten of het grotere bewustzijn. Daardoor verandert de afhankelijkheid van het zoeken naar een coach of naar begeleiders in dit proces, want het innerlijk weten kent geen twijfel. In de reading opleiding gingen we met de groep al naar Pisa en Monte Sant'Angelo. Die eerste ervaringen maakten veel indruk op mij en er volgenden nog vele andere reizen. Niet alleen met het CLI, maar ook op eigen gelegenheid. Het is mijn hobby geworden om nieuwe krachtplekken te vinden en daar dan ook zelf de energie te ervaren. Er zijn diverse bronnen om krachtplekken te vinden. Meestal is het wel even puzzelen voordat je precies vindt waar het is. Inmiddels heb ik heel wat plekken en ervaringen verzameld en mijn natuurlijke neiging is dan om die praktisch en overzichtelijk met anderen te delen. Kijk daarvoor eens op deze pagina op mijn website: Krachtplaatsen en energielijnen Michael-Apollo-lijn
Ik sta open voor je feedback. Wat vind je ervan? Heb je vragen, aanvullingen of correcties? Laat het me weten. |
||||
Inzichten van Michael: Periodiek heb ik met mijn mede-auteurs een gesprek met spirituele gids Michael, de bron van ons boek Michaelsysteem, de essentie van je persoonlijkheid. Recent publiceerden we hiervan:
Op Michaelinzicht.nl vind je ook:
|
||||
Moeiteloos ondernemen Veel van onze leden zijn zelfstandig ondernemers die daar bewust voor gekozen hebben nadat ze besloten hun hart te volgen. Ondanks alle spirituele inzichten over hoe je je eigen werkelijkheid creëert blijkt het dan toch nog vaak weerbarstig om succesvol te zijn. Uit de vragen die via onze website Michaelinzicht.nl worden voorgelegd en de antwoorden hierop, zie ik waar het regelmatig knelt. En precies deze knellende thema's heeft Martijn Meima in zijn boek Moeiteloos Ondernemen beschreven. Het heeft altijd te maken met de onderstroom en aan de hand van inzichten, oefeningen en voorbeelden laat hij je ervaren waar mogelijk een knelpunt zit en hoe je dat aanpakt. Ik wist al dat Martijn diepgaande inzichten heel praktisch kon overdragen. Dat is in zijn boek ook goed gelukt. Je leest in het boek ook dat Martijn veel ervaring heeft met opstellingen om de onderstroom zichtbaar te maken. Dat levert sprekende voorbeelden, die zorgen voor een echte verdieping van het inzicht. Tenslotte geeft hij veel oefeningen die je helpen de onderstroom bewust te maken en te ervaren. Zoals een groot filosoof ooit zei: 'je ziet het pas als je het doorhebt'. Dit boek helpt je het door te hebben, zodat je het gaat zien. |
MAILLINK TOEVOEGEN
Replies