Zakelijk partner gezocht

Ik zoek een zakelijk partner voor een nieuw concept voor een spiritueel reis en ervaringsbureau. De partner die ik zoek is open voor spiritualiteit, zakelijk ingesteld en heeft ervaring met het in de markt zetten van een idee. Ik vertel je er graag meer over als je serieus geinteresseerd bent.

You need to be a member of Spiritueel Ondernemers Netwerk to add comments!

Join Spiritueel Ondernemers Netwerk

Email me when people reply –

Replies

• Hi Manon,

Interesting Topic ;) I AM OPEN for ALL GOOD. I am International Angelic staff member & Certified for everything I do, and travel a lot, yet I AM the Creator of my own time. I am BLESSED with many idea, it caused my web-designer head-ache hahaaa ... I am LOA Practitioner, etc. To cut long story short, mail me; info@AngelVoices.at or call me +31623727021

ANGEL BLESSING,
    www.AngelVoices.at
    http://AngelVoices.ning.com
  • Hi Rob,

Bedankt voor je reactie, ik ga je bellen dit weekend.

groet, Manon

Rob Weteling zei:
    Hi Manon,
    Ik loop met vergelijkbare ideen rond en zoek ook een maatje. Ik las dat je tel contact prettig vind en lijkt mij ook prima. Goede manier om te verkennen of het ook klikt. Als je ruimte en zin hebt kun je ook mij bellen. Mob 0653316254.
    warme groet,
    Rob
  • Hi Manon,
    Ik loop met vergelijkbare ideen rond en zoek ook een maatje. Ik las dat je tel contact prettig vind en lijkt mij ook prima. Goede manier om te verkennen of het ook klikt. Als je ruimte en zin hebt kun je ook mij bellen. Mob 0653316254.
    warme groet,
    Rob
  • Hi Desiree, ik begrijp het en het komt ook wel uit, want ik moet mijn plannen nog even n de ijskast zetten.

veel succes met alles! Manon

desiree zei:
    Hallo manon,

Hier nog een beloofde reactie op ons laatste gesprek aan de telefoon vorige week.
    Ik heb er nog eens over nagedacht maar het is toch niet wat ik voor mezelf voor ogen zie om te gaan doen.
    Bedankt voor je uitleg en succes met het behalen van je doel.
    Vriendelijke groet desiree
  • Hallo manon,

Hier nog een beloofde reactie op ons laatste gesprek aan de telefoon vorige week.
    Ik heb er nog eens over nagedacht maar het is toch niet wat ik voor mezelf voor ogen zie om te gaan doen.
    Bedankt voor je uitleg en succes met het behalen van je doel.
    Vriendelijke groet desiree
  • Prima, na 12.00 uur ben ik bereikbaar.

desiree zei:
    Hallo Manon,
    Is het goed dat ik morgen overdag even contact met je neem.
    vr groet Desiree
  • Hallo Manon,
    Is het goed dat ik morgen overdag even contact met je neem.
    vr groet Desiree
  • Hi Desiree, leuk dat je reageert en ik denk dat het beste is om even te bellen met elkaar over dit gebeuren, dat praat wat makkelijker. Mijn nr is 06 51068188.

groetjes, Manon

desiree zei:
    Hallo Manon,
    Als eerste wil ik melde dat ik vandaag mij aangemeld heb voor deze site en kwam je melding tegen op de site.
    De oproep dat je opzoek bent naar een zakelijke partner met de dosis ervaring en open staat voor spiritualiteit spreek mij zeker aan.
    Ik heb ruim 15 jaar ervaring als ondernemer en ben zeer spiritueel ingesteld.
    Ik ben opzoek naar een nieuwe uitdaging en spiritualiteit moet hier ook een belangrijke rol spelen.
    Wil je dit op gaan zetten alleen voor internet of zit je meer te denken richting bureau en internet.
    Ben je geinteresseerd zie ik je bericht graag tegemoet.
  • Hallo Manon,
    Als eerste wil ik melde dat ik vandaag mij aangemeld heb voor deze site en kwam je melding tegen op de site.
    De oproep dat je opzoek bent naar een zakelijke partner met de dosis ervaring en open staat voor spiritualiteit spreek mij zeker aan.
    Ik heb ruim 15 jaar ervaring als ondernemer en ben zeer spiritueel ingesteld.
    Ik ben opzoek naar een nieuwe uitdaging en spiritualiteit moet hier ook een belangrijke rol spelen.
    Wil je dit op gaan zetten alleen voor internet of zit je meer te denken richting bureau en internet.
    Ben je geinteresseerd zie ik je bericht graag tegemoet.
    TransIP - Reserved domain
    TransIP - Reserved domain
This reply was deleted.