Beste Onderwijs-innovator, ontwikkelaar, trainer en coach,

met deze mededeling wil ik graag jouw ( zakelijke) aandacht vestigen op deze grondige rapportage
van onze versterkings-bijeenkomst van onderwijsvernieuwers afgelopen donderdag 7 april aan de
Bostafel in Doorn.

Graag wil ik je uitnodigen om kennis te nemen van de inhoud en deze nieuwe groep Bosoverleg hier op het SO-Netwerk; mijn naam is Jan Willem Retera- initiatiefnemer Bosoverleg.

Op de groep vind je meer ins en outs van onze Bostafel-groep en de bijbehorende doelen op cooperatief zakelijke projectsamenwerking:

Elkaar helpen de toekomst te bouwen - kom langs op de groep of mail /bel met :
E : JWPretera1@cs.com / : 06-19632916

Hartelijke groet en van harte welkom aan de Bostafel.
Onderwijs-innovaties, versterking en meer duurzaamheid!

Jan Willem Retera /  Linked in : Janwillem Retera

Rapportage_Onderwijsgroep_Nationale Bostafel_7april2011v0.pdf

You need to be a member of Spiritueel Ondernemers Netwerk to add comments!

Join Spiritueel Ondernemers Netwerk

Email me when people reply –

Replies

• beste Machteld bedankt voor je reactie

- ik neem je opmerking over creativiteit mee naar het lopende gesprek - is hier nog meer onderbouwing aanwezig bij jou ?

- geweldig project -heel herkenbaar voor mij!

- zijn er mensen die je mogelijk aan deze project -dialoog zou willen koppelen ?

Groet van Jan Willem / 0619632916

machteld teekens zei:

Beste Jan Willem Retera,

Dank voor de tip en vraag. Ik heb zo mijn eigen invalshoek, maar de grote lijnen spreken mij zeker aan.

Wat mij opvalt in scholen is dat docenten creatieve ontwikkelingservaringen niet hebben opgedaan,

waardoor ze ook niet divers naar kinderen kunnen kijken, uitzonderingen daargelaten.

De energetische afwezigheid in de klas hangt daarmee misschien samen.

Hierbij een project in een hele toffe sfeer!

the green mant.gif

Ik zie het als een taak om af en toe een kiem te zaaien, door mensen te laten ontdekken zie ze werkelijk zijn

hartelijke groet, Machteld Teekens

•  

Beste Jan Willem Retera,

Dank voor de tip en vraag. Ik heb zo mijn eigen invalshoek, maar de grote lijnen spreken mij zeker aan.

Wat mij opvalt in scholen is dat docenten creatieve ontwikkelingservaringen niet hebben opgedaan,

waardoor ze ook niet divers naar kinderen kunnen kijken, uitzonderingen daargelaten.

De energetische afwezigheid in de klas hangt daarmee misschien samen.

Hierbij een project in een hele toffe sfeer!

the green man

Ik zie het als een taak om af en toe een kiem te zaaien, door mensen te laten ontdekken zie ze werkelijk zijn

hartelijke groet, Machteld Teekens

This reply was deleted.